One Piece

 



Eiichiro Oda adı mangakamızın uzattıkça uzattığı serisi. İlk okumaya başladığımda, seriye ortadan dalmıştım. Bu yazıyı okuyanlar arasında MangaDenizi adlı siteyi bilenler olacaktır. Sene 2015 ben yine bu sitedeki bazı mangaları okurken, sitenin çeviri ekibi One Piece mangasını ortadanan (Law!ın Geçmişini anlatıldığı kısımdan) çevirmeye başlamışlar. Ben de merak edip okuyayımm dedim ve hafta hafta Law ve Coa-san'ın mecarasını okumaya başladım. Sonra seriye vuruldum ve dedim ki, "Bu böyle olmaz, seriye baştan başlamak gerek." Dediğimi yapmam 4 yıl kadar sürdü. O süre zarfından sevdiğim (Kuzan, Dr. Hiluluk, Edward Newggate...) bir sürü karakter oldu. Yine de Law benim için başkaydı. İşte o zamandan beri Law hayranıyım. MangaDenizi'ne burdan teşekkürlerimi yolluyorum. Onlar sayesinde Law hayranı oldum. Şimdi ben bunları niye anlattım diye sorabilirisiniz. Bu gayet normal. Keyfim öyle istediği için bunları yazdım arkadaşlar. Birazdan tanıtımı yazıp bu yayını sonlandıracağım. Tabii OP iler ilgili başka yazılarım da olacak. : )

Yorumlar